Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Έρευνα αγοράς - προτάσεις

Βρισκόμαστε εδώ και καιρό σε μια  περίοδο που πρέπει να κάνουμε έρευνα αγοράς, αν θέλουμε να ωφεληθούμε όσο γίνεται περισσότερο. Από την άλλη οι αγορές από ηλεκτρονικά καταστήματα βρίσκουν όλο και περισσότερους υποστηρικτές. Οι διαφορές στην  τιμή των προϊόντων από τα "φυσικά" καταστήματα  είναι  σε πολλές περιπτώσεις αρκετά μεγάλη. Στα παρακάτω links μπορούμε να δούμε τις πολύ χρήσιμες σελίδες του Υπουργείου Ανάπτυξης "Παρατηρητήριο Τιμών Υγρών Καυσίμων" και "Παρατηρητήριο Τιμών" για προϊόντα σούπερ μάρκετ καθώς και τη γνωστή σε όλους μας σελίδα "Skroutz" που περιλαμβάνει τιμές χιλιάδων προϊόντων ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων χωρισμένα σε κατηγορίες.

"Παρατηρητήριο Τιμών Υγρών Καυσίμων"


"Παρατηρητήριο Τιμών"


"Skroutz"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε